Registre de tractament de dades - Vicepresidencia Primera y Conselleria de Cultura y Deporte
REGISTRE D'ACTIVITATS DE TRACTAMENT DE (RAT) DE LA VICEPRESIDÈNCIA PRIMERA I CONSELLERIA DE CULTURA I ESPORT
RESPONSABLE DEL TRACTAMENT |
VICEPRESIDÈNCIA PRIMERA I CONSELLERIA DE CULTURA I ESPORT Plaça Nules, 3. CP: 46003 València |
DELEGAT DE PROTECCIÓ DADES |
Delegat de Protecció de Dades de la Generalitat (DPD) Passeig de l'Albereda, 16. 46010 València Es por contatar per correu postal o electrònic: dpd@gva.es |
DRETS DE LES PERSONES INTERESSADES |
Les persones interessades poden sol·licitar l'exercici dels drets d'accés, rectificació, supressió i portabilitat de les seues dades, de limitació i oposició al tractament, i no ser objecte d'una decisió basada únicament en el tractament automatitzat, incluida l'elaboració de perfils, de manera presencial o telemàtica, segons disposa la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. La informació completa està accesible en la següent pàgina: https://sede.gva.es/es/proc19970. Així mateix, en el cas que la legitimació del tractament provinga del consentiment, es podrà retirar en qualsevol moment el consentiment previament atorgat. |
EXERCICI DE DRETS DAVANT |
SOTSSECRETARIA: administrador o administradora de Seguretat. Adreça: Plaça Nules, 3. CP: 46003 València Guia procediment: https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=19970&version=amp |
RECLAMACIÓ DAVANT LA DPD I/ O L'AEPD |
Si les persones interessades entenen que s'han vist perjudicades pel tractament o en l'exercici dels seus drets, poden presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, accedint a la seu electrònica a través de https://www.aepd.es Previament poden contactar amb la Delegació de Protecció de Dades de la Generalitat. |
- 01. Ajudes, beques i subvencions.pdf
- 02. Gestió econòmica i pressupostària i pagaments a tercers.pdf
- 03. Contractació. Empreses adjudicatàries.pdf
- 04. Contractació. Empreses licitadores no adjudicatàries.pdf
- 05. Gestió de drets de protecció de dades.pdf
- 06. Gestió de bretxes de seguretat.pdf
- 07. Responsabilitat patrimonial.pdf
- 08. Recursos i procediments judicials.pdf
- 09. Queixes, suggeriments i agraïments.pdf
- 10. Consultes, suggeriments, comentaris i peticions.pdf
- 11. Preguntes parlamentàries.pdf
- 12. Escrits de sol.licitud, subsanació, al.legacions, i declaracions responsables.pdf
- 13. Premis i concursos.pdf
- 14. Activitats i jornades.pdf
- 15. Agenda i protocol.pdf
- 16. Butlletins.pdf
- 17. Arxiu fotogràfic i audiovisual.pdf
- 18. Videovigilància.pdf
- 19. Control d'accés.pdf
- 20. Recursos humans.pdf
- 21. Borsa de treball.pdf
- 22. Òrgans tècnics de selecció, comissions i comités de valoracions.pdf
- 23. Accés a informació pública.pdf
- 24. Arxiu.pdf
- 25. Convenis.pdf
- 26. Gestió de les comunicacions electròniques.pdf
- 27. Gestió de cita prèvia.pdf
- 28. Gestió i actualització de bases de dades.pdf
- 29. Voluntariat per a mediació lingüística.pdf
- 30. Registre d'entrada i eixida.pdf
- 31. Defensor del Poble i Síndic de Greuges.pdf